Tuesday 19 April 2011

ini kisah kami berdua... antara aku dan dia...
aku berasal dr kl dan dia berasal dr melaka... kami berkenalan semasa dye blaja di kl.. di sebuah ipts .. pd mula nya kami jus frens mse 2 aq praktkal di negori smblan... dye plak posting di johor..
 selama 6 bulan.. not see but sms... ehhehehe . bak kate owg xknl maka xcinta =p ... tp kami sebaliknya........... selepas berapa bulan kami berkenalan... pada mase itu aq telah menamatkan pengajian di melaka... lepas tamat pengajian ..aq mula menyambung blaja di sebuah ipts.. dye setiasa m'yokong dan m'beri semangat..! dye plak masih mneruskan pgajian nye.. insyallah tahun ini dye akan menamatkan pengajian..

seBeLum Tu kaMi aDe aYat poWer unTuk Anda SemuA!!!!!!!!

Kekuatan untuk melepaskan
  “Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu,maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu”. Bahkan dalam hubungan percintaan, seseorang perlukan ruang untuk dirinya sendiri. Jika kita mahu belajar untuk mencintai, pertama kita harus belajar untuk memaafkan dan melupakan masa lalu yang buruk serta kedukaan hati kita. Mencintai bererti melepaskan rasa takut, curiga, dan ego. “Hari ini aku melepaskan semua rasa takutku, masa lalu tidak akan dapat mempengaruhiku- hari ini adalah lembaran baru bagi hidupku”.


ayat ini digunakan oleh aku untuk memikat si dia.... semasa aku memberikan ayat ini kepada dia,, pada mase tu kami bertengkar (salah faham) hehEheheEHheh... 
normal la kate pon bercinta an,,tipu la kalau ngah bercinta xde gadoh2,,x syok la...huhuhHUhuHu....aku nk tnye ckit la an pade korang2 yg ngah hangat bercinta at luar sne," kalau gf/bf korang meerajuk pe koarng wat ekk,,kalau x pjuk tu mknenye x sayang,,hihihih.


mak didapur mbuat agar-agar
adek tolong tgk-tgkan
sy bdk baru nk blaja
kalo slh tlg tnjukan....

5 comments: